Často kladené otázky

    Odpovede !

  • Ako hľadať vo webshope?

    Autosúčiastky:

    Ak hľadáte súčiastku na dané auto (napr. brzdové segmenty, olejový filter alebo tesnenie), potom vyberte menu na autosúčiastky na spustenie hľadania. Aj súčiastky na motorky a nákladné autá nájdete na tomto mieste.

    Doplnky:

    Ak hľadáte príslušenstvo nie na daný typ auta ale napr. osviežovač vzduchu, vosk, alebo iné príslušenstvo, potom kliknite na ikonu Príslušenstvo!

    Oleje / Prísady:

    Rôzne oleje, mazivá, vazelíny, prísady do oleja a paliva v skupine zoradené podľa typu, viskozity, výrobcu, balenia a iných kritérií ich môžte filtrovať v menu Oleje / Prísady.

    Podľa rozmeru:

    Sú také položky ako napr.snehové reťaze, puklice, svorky, ktoré sa dajú podľa rozmeru rýchlo vyhľadať. Tieto náhradné diely je možné nájť v menu Podľa rozmeru.

    Políčko hľadania:

    Ak sa neviete rozhodnúť s ktorého menu by ste mali začať, použite na pravom kraji Políčko hľadania! Ak už viete číslo súčiastky, výrobné číslo, alebo hľadáte určitý diel súčiastky, napr. diel štartéra, takisto vám pomôže toto políčko na hľadanie.

  • Ako hľadať súčiastky na osobné, nákladné autá a motorky ?

    V tomto menu nájdete súčiastky, na jednoznačné nájdenie ktorých potrebujete zadať konkrétny typ vozidla. Preto treba najprv zadať na aké vozidlo ich hľadáte. Ak chcete súčiastky na nákladné autá alebo motorky, kliknite na príslušnú ikonu!

    • Výber auta

      Značku auta, typ, rok výroby, obsah motora, a druh paliva si môžte vybrať zo zoznamov na ľavej strane, alebo kliknutím na možnosti v strede obrazovky. Pre rýchle hľadanie zadajte ručne typ vozidla, tým sa zúžia možnosti výberu.

    • Výber tovarovej skupiny

      Ak ste si vybrali vozidlo, tak kategóriu si vyberietie troma spôsobmi:

      1. Alebo na ľavej strane z vertikálneho zoznamu ,
      2. alebo v strede zobrazených tovarových skupín,  kde si vyberietie podobne ako pri výbere vozidla,
      3. alebo, ak neviete presne, do ktorej tovarovej skupiny patrí hľadaná súčiastka, zadajte do hľadania názov položky, a zo zoznamu si vyberte správnu položku!

    • Upresnenie vybranej položky

      Po výbere kategórie sa môže stať, že bude treba odpovedať na nejaké otázky, ktoré sú potrebné na presný výber súčiastky. Odpovede na niektoré otázky - napr. Kód motora, Výkon, Typ pohonu, Typ karosérie - si program zapamätá dovtedy, kým si nevyberietie iný typ vozidla, aby ste nemuseli pri každej položke toto zadávať.

      1. Po zodpovedaní otázok, ak je jasné o akú súčiastku, sa jedná, hneď sa vám zobrazí tabuľka s výrobcami, cenou a  informáciou o skladových zásobách.
      2. V inom prípade, ak ste odpovedali na všetky otázky stále nie je jasné či hľadaná položka je tá pravá, vám ukážeme jednu skupinu v zozname. V ňom môžete položky porovnať. Tu je možné niektoré skupiny vymazať stlačením tlačidla X, aby bolo jednoduchšie porovnávanie, a potom po výbere správnej skupiny kliknite na riadok a potom sa zobrazia správne položky.

    • Zoznam výrobcov, kontrola výberu

      Zo zoznamu položiek vyberte výrobcu, alebo stĺpec, v prípade potreby skontrolujte k danej položke Rozmery, alebo Vhodné na? ikonou údaje, aby ste sa presvedčil či na správne auto ste objednal danú súčiastku! Odvetvie náhradných dielov má širokú paletu autodielov na rôzne typy áut. Preto sa môže stať, že niektoré typy automobilov rovnakého typu môžu mať iný diel do nejakého mesiaca výroby a iný od daného mesiaca výroby. Práve preto je dôležitá ikona Vhodné na? aby ste vzali na vedomie tieto údaje, ktoré sú dôležité pri objednávaní dielov (napr. výrobné číslo automobilu).

    • Dať do košíka

      Položku dáte do košíka kliknutím na danú položku. Týmto ešte nie je nákup ukončený, môžete ho kedykoľvek vymazať.

    • Uložiť do garáže

      Ak budete chcieť objednávať súčiastky na toto auto neskôr uložte jeho údaje do garáže!

  • Načo je garáž?

    Ak ste si už vybrali typ auta v zozname a v budúcnosti budete chcieť hľadať naňho súčiastky, kliknite na Uložiť do garáže ikonu a vyplňte údaje o vozidle. Niektoré z týchto údajov nájdete v TP. Údaje nie sú povinné, len uľahčujú hľadanie súčiastok v budúcnosti.
    Predajcovia si v tomto menu môžu uložiť aj majiteľa daného vozidla. Po zadaní údajov ich treba uložiť kliknutím na uložiť ikonu!

    Uložené údaje si viete načítať kliknutím na Garáž. Potom si ich vyberiete v rýchlom hľadaní to auto na ktoré chcete hľadať súčiastky. Údaje o vozidle si môžete pozrieť aj počas hľadania súčiastky potiahnutím myši nad informačnú ikonu.

    • Kde zistím kód motora?

      Kód motora je väčšinou súčasťou vin čísla vozidla.

    • Informovanie o neplatnosti STK

      Ak zapíšete do údajov o aute aj dátum platnosti STK a počet dní pred skončením platnosti, systém Vám zašle e-mail informujúci o skončení platnosti STK.

    • Editovanie údajov vozidla

      Údaje o vozidle môžete editovať v menu Garáž, alebo ich vymazať, doplniť alebo celkom vymazať vozidlo s ikonou. Ak zadáte nejaké nové údaje o vozidle, ktoré neboli zadané do Garáže, tak kliknutím na ikonu  Uložiť nové údaje ich uložíte do Garáže.

  • Ako hľadať príslušenstvo?

    V menu príslušenstvo sa nachádzajú všetky také súčiastky, ktoré nie sú viazané na žiadny typ vozidla. Tieto súčiastky sme zoradili do tovarových skupín a k jednotlivým tovarovím skupinám sme priradili obrázky symbolizujúce diely z tejto tovarovej skupiny.

    • Výber tovarových skupín

      1. Buď si vyberiete zo zvyslého zoznamu na ľavej strane,
      2. alebo z obrázkov kategórií, v strede obrazovky ,
      3. alebo zadať názov alebo časť názvu do políčka hľadania a zo zoznamu vyberte hľadanú vec!

    • Filtrovanie položiek

      Po výbere kategórie na pravej strane na základe vlastností môžete zúžiť zoznam Kliknutím na ikonu Filter. Je možné, že dôjde k takému filtrovaniu, kedy niektoré nastavenie bude červené. To znamená, že z dôvodu iných kritérií filtra tejto vlastnosti nezodpovedá žiaden produkt zo zoznamu  výsledkov.Nastavenie filtra môžete kedykoľvek zmeniť alebo vymazať kliknutím.

    • Informácie o produkte

      Obrázok položky sa dá zväčšiť, alebo podrobné informácie získať na info stránke produktu.

    • Produkt do košíka

      Keď to bude potrebné, môžete zmeniť počet kusov, potom kliknite na Produkt do košíka.

  • Ako hľadať oleje a prísady?

    V menu Oleje/Prísady nájdete rôzne druhy olejov, mazív, vazelín a palivových aditív kategorizované podľa typu. Výber skupín je možný troma spôsobmi.

    • Výber kategórie

      1. Buď na ľavej strane zo zvislého zoznamu,
      2. alebo z obrázkov kategórií, v strede obrazovky,
      3. alebo napíšte názov produktu do hľadacieho poľa, a zoznamu vyberte zodpovedajúci výber!

    • Zúženie produktov

      Po výbere kategórie na pravej strane je možné zúžiť zoznam pomocou vlastností kliknutím na ikonu Filter. Je možné že pri dôjde k takému filtrovaniu, kedy niektoré nastavenie bude červené. To znamená, že z dôvodu iných kritérií filtra tejto vlastnosti nezodpovedá žiaden produkt zo zoznamu výsledkov. Nastavenie filtra môžete kedykoľvek zmeniť alebo vymazať kliknutím.

    • Informácie o produkte

      Obrázok položky sa dá zväčšiť, alebo podrobné informácie získať na info stránke produktu.

    • Produkt do košíka

      Keď to bude potrebné, môžete zmeniť počet kusov, potom kliknite na Produkt do košíka.

  • Ako a čo hľadať v podľa rozmeru?

    V menu Podľa rozmeru nájdete také produkty, ktoré sa dajú zadefinovať pomocou rozmeru, napr. snehové reťaze, puklice, svorky, palivové a vzduchové hadice. Výber skupín je možný troma spôsobmi.

    • Výber kategórie

      1. Buď na ľavej strane zo zvislého zoznamu,
      2. alebo v strede zobrazenom obrázku ,
      3. alebo napíšte názov produktu do hľadacieho poľa, a zo zoznamu vyberte správny výber!

    • Zúženie produktov

      Po výbere kategórie na pravej strane je možné zúžiť zoznam pomocou vlastností kliknutím na ikonu Filter. Je možné, že pri dôjde k takému filtrovaniu, kedy niektoré nastavenie bude červené. To znamená, že z dôvodu iných kritérií filtra tejto vlastnosti nezodpovedá žiaden produkt zo zoznamu výsledkov. Nastavenie filtra môžete kedykoľvek zmeniť alebo vymazať kliknutím.

    • Informácie o produkte

      Obrázok položky sa dá zväčšiť, alebo podrobné informácie získať na info stránke produktu.

    • Produkt do košíka

      Keď to bude potrebné, môžete zmeniť počet kusov, potom kliknite na Produkt do košíka.

  • Ako funguje pole na hľadanie?

    Keď zadáte do hľadacieho poľa časť názvu produktu, najprv hľadajte v číslach položiek, potom v danom menu názvu kategórie, v ktorej sa nachádzate. Potom, ak je hľadanie úspešné aj inej kategórii, aj tie sa zobrazia.

    Ak sa produkt nachádza v inom menu, automaticky sa prepnete do toho menu a môžte pokračovať vo vyhľadávaní.

  • Ako môžete získať pomoc, ak máte otázky?

    Snažíme sa o to aby bol náš webshop čo najľahšie ovládateľný a údaje o produkte čo najpresnejšie. Ale môže sa stať že budete potrebovať pomoc počas vyhľadávania. Preto sme pripravili video prezentáciu na uľahčenie práce a webshopom. Tieto videá sú stále na ľavej strane obrazovky. Kliknutím na ikonu sa zobrazí krátka video prezentácia.

    Ak vám ani video nepomohlo, kliknite na Máte otázku ? link, kde sú najčastejšie položené otázky a odpovede.

    Ak ani tam ste nenašli odpoveď na váš problém pri hľadaní súčiastok zavolajte na informačné centrum 1415 telefónne číslo, otázky okolo objednávok volajte telefónnu linku  06-1-555-0050, alebo e-mail vevoszolgalat@bardiauto.hu !

  • Aký prehliadač používať?

    V dnešnej do sa pripája na sieť veľké množstvo počítačov. Používajú rôzne operačné systémi a v nich rôzne webové prehliadače. Svet internetu sa vyvýja veľmi rýchlo a aj webové prehliadače. Preto aj my sa snažíme využiť všetky možnosti prehliadačov, aby sme vám poskytli najnovšie technológie v našom webshope.

    Preferujeme Firefox, Chrome, Safari a Opera webové prehliadače, ale nie je vylúčené, že webshop bude plne fungovať aj na inom prehliadači. Je dôležite, aby ste mali najnovšiu verziu prehliadača, aby sa dala využiť najnovšia technológia na vašej obrazovke, ako si to vývojári predstavujú.

    Naša stránka je stavaná tak, aby vyhovovala aj na prácu so smartfónmi a tabletmi!

  • Kde sa dajú nájsť a meniť osobné údaje a heslo?

    Údaje ktoré ste zadali pri registrácii, e-mailovú adresu, telefónne číslo, heslo, pobočku, alebo kód zákazníka nájdete v menu nastavenia v Osobných údajoch a môžete meniť podľa potreby, keď kliknete na ikonu ceruzky. Ak chcete meniť osobné údaje je potrebné zadať heslo, aby nedošlo k zneužitiu.

    V menu Adresy editovať môžete zadať fakturačnú a dodaciu adresu. Pri objednávaní si potom vyberiete jednu z adries. Vedľa adresy je  možné zadať poznámku, ktorá sa nám zobrazí v systéme.

    Ak ste náš obchodný partner a chcete si zmeniť fakturačnú alebo dodaciu adresu, volajte pobočku Bárdi Auto, ktorá Vám dodáva tovar!

    Na zmenu hesla kliknite na menu zmena Hesla , potom zadajte staré heslo a nové heslo dva krát! Ak zadáte trikrát správne, potom sa už budete prihlasovať len novým heslo.

  • Čo robiť, ak som zabudol heslo ?

    Ak ste zabudli prihlasovacie heslo, kliknite v prihlasovacom okne na Zabudol som heslo, potom zadajte email-ovú adresu a číslice ktoré sú na obrazovke, potom kliknite na Poslať e-mail ! Zašleme vám e-mail. Otvorte e-mail a kliknite na odkaz, ktorý sme vám zaslali a zadajte nové heslo. Po správnom zadaní nového hesla sa budete prihlasovať už len novým heslom do webshopu.

  • Upravovať zamestnancov

    Ako predajca máte možnosť, aby Vaši zamestnanci mali možnosť sa prihlásiť vlastným heslom do webshopu, tak aby sa dalo zistiť kto a kedy objednal súčiastky. Môžete zadať aké právomoci môže mať zamestnanec vo webshope.
    • Nový zamestnanec

      Login zamestnanca nastavíte v osobných údajoch zamestnanca ktoré vytvoríte kliknutím na Nový zamestnanec .

    • Údaje zamestnanca

      Každý zamestnanec musí mať prihlasovacie meno a celé meno a heslo. K zamestnancovi si môžete objednať aké bude mať právomoci, ktoré sa dajú v budúcnosti meniť.

    • Ako vstúpy zamestnanec do webshopu?

      Zamestnanec tak vstúpy do webshopu, že do e-mail-ovej adresy zadáte prihlasovacie meno/email adresa údaje. Napríklad ak máte adresu email@názov.sk a zamestnanec je Peter tak zadá Peter/email@názov.sk a týmto sa prihlasuje do webshopu a  s vlastným heslom.

    • Údaje zamestnanca upraviť, zmazať

      Zamestnanec si môže meniť heslo v osobných údajoch , ale nemôže pýtať nové heslo cez zabudol som heslo. Zo zadaným e-mail-om sa prihlásite a  môžete meniť heslo zamestnanca, upravovať údaje alebo mazať zamestnanca.

  • Upravovať zákazníkov

    Vo webshope si môžete uložiť aj údaje o svojich odberateľoch.
    • Nový odberateľ

      Údaje o odberateľoch zadáte v menu Odberatelia . V menu Nový odberateľ zadáte nové údaje (meno, email adresu a telefón) a kliknutím na uloženie ich uložíte.

    • Hľadať odberateľa

      Zoznam odberateľov je možné v menu odberatelia, zúžiť napísaním mena odberateľa do hľadacieho poľa a potom stačením Enter alebo kliknutím na hľadanie.

    • Údaje odberateľa

      Údaje odberateľa je možné meniť kliknutím na ikonu ceruzka alebo na kôš vymazať odberateľa zo zoznamu. Ak sú uložené autá odberateľa v garáži, kliknutím na ikonu auto si ich zobrazíte.

    • Priradenie auta k odberateľovi

      Ak ste uložili údaje odberateľa v garáži na stránke auta v poli majiteľa si vyberiete auto.

  • Kde sú veľkoobchodné ceny?

    Ak ste náš partner a chcete vidieť veľkoobchodné ceny, kliknite na% ikonu a zobrazia sa vám vaše nákupné ceny a akú zľavu máte. Ak znova kliknete na % ikonu, zľava sa nebude zobrazovať. Táto možnosť je aj menu Nákupný košík. Základné nastavanie je také, že sa ukazujú maloobchodné ceny s DPH (aj pri hľadaní aj v košíku).

  • Ako sa registrovať vo webshope?

    Prečo je potrebné sa registrovať? Niektoré funkcie webshopu - napr. na garáž, objednávanie, alebo  veľkoobchodné ceny, úprava zákazníkov a  upravovať práva zamestnancov - sa dá len vtedy ak ste registrovaný a ste prihlásený do webshopu, len tak Vás vieme identifikovať že ste vy.

    Ak ešte nie ste registrovaný, kliknite na menu Registrácia, potom zadajte vašu e-mail-ovú adresu, telefónne číslo a minimálne štvormiestne heslo, s ktorým sa budete prihlasovať (heslo môže obsahovať číslice aj písmená v ľubovoľnom poradí).

    V menu Máte Bárdi Auto zákaznícky kód? je potrebné odpovedať na otázky a podľa toho zadávať údaje.

    Ak nemáte Bárdi Auto zákaznícke číslo, vyberte si pobočku zo zoznamu, v ktorej si budete chcieť vyzdvihnúť objednané diely! Dozviete sa aj informácie o skladových zásobách daných dielov v priebehu hľadania.

    Ak máte zákaznícke číslo, musíte zadať číslo zákazníka a 10 miestne heslo, ktoré ste od nás dostali s Bárdi DVD programom. Toto heslo sa nahádza aj na faktúre o zakúpení licencie na DVD program. Našich partnerov sa už nebudeme pýtať na pobočku, pretože už sú registrovaný a majú určenú pobočku v ktorej nakupujú.

    Po odsúhlasení zmluvných podmienok napíšte číslice ktoré vidíte na obrazovke (bez medzery), potom kliknite na Registrácia ikonu!

  • Ako objednať položky?

    Ak ste si už vybrali tovar na objednanie kliknite na ikonu v pravo hore Košík!

    Ešte pred ukončením objednávky viete meniť počty kusov alebo celkom vymazať položky kliknutím na Kôš ikonu.

    Sú niektoré položky ktoré sa nedajú doručiť kuriérom ale môžete si ich prevziať len osobne. ( horľavé látky, chemikálie, objemovo veľké alebo veľmi ťažké diely ). Tieto položky sú označené preškrtnutým nákladným autom. Ak chcete objednať takéto položky, označte v  Dovoz a platobné podmienky kliknutím len osobný odber túto možnosť. V prípade že si želáte doručiť takýto tovar kuriérom treba počítať s väčšími  – nákladmi na prepravu . Aktuálne podmienky prepravy tovaru a platby sú v zozname nad informačnou ikonou. Naši partneri dostávajú tovar podľa dohody na tej pobočke na ktorej sa dohodli.

    Ak nie ste náš obchodný partner, musíte zadať druh platby ( a adresu kam tovar doručiť). Ak ste náš partner tieto údaje už máme v systéme.

    Po zadaní platby a druhu doručenia kliknite na ikonu Pokladňa ! Tu je možné si skontrolovať celú objednávku, druh platby a dopravy, dodaciu a fakturačnú adresu a celkovú sumu na zaplatenie.

    Ak nám chcete zaslať odkaz, môžete tak urobiť v pravom dolnom rohu v tabuľke poznámka. V ľavom rohu si môžete zapísať nejakú poznámku, ktorá je určená len Vám, nedostane sa k nám spolu s objednávkou!

    Ak ste si prekontrolovali celú objednávku kliknite na ikonu Ukončenie nákupu !

    O zaevidovaní objednávky vám zašleme spätný e-mail .

  • Platobné a dodacie podmienky

    Odber tovaru je možné objednať buď ako osobný odber, alebo rozvozom.

    Pri výbere Osobný odber vám tovar doručíme na tú pobočku, ktorú ste zadali pri registrácii, do jedného týždňa od potvrdenia objednávky si ju môžete prevziať. Ak si tovar nepreberiete do jedného týždňa, objednávka sa automaticky vymaže.

    Ak je tovar rozvozom, čas dodania sa dohodne medzi nami a našim partnerom.

    Ak nie ste náš zákazník z registrovaným číslom tovar je zaslaný kuriérom do dvoch pracovných dní. Prepravné náklady závia od objemu objednávky, ktoré sú zobrazené v nasledujúcej tabuľke:

    Hodnota objednávky Prepravné náklady
    0 – 35,- Eur hodnota objednávky 8,- eur
    35,- – 67,- Eur hodnota objednávky 3,- eurá
    Nad 67,- eur zadarmo

  • Čo znamená osobné prevzatie tovaru a prečo je lepšie?

    Ak ste zadali osobný odber na pobočke obslúži vás vysoko kvalifikovaný personál, takže môžete si byť istý, že dostanete to, čo potrebujete. Bez ďalších nákladov, chybných objednávok a bez znervózňovania sa. Väčšina našich kolegov sú automechanici, ktorý majú v odbore prax, takže vám budú vedieť odpovedať na vaše odborné otázky a poradiť vám pri vhodnom a cenovo najdostupnejšom výbere dielov.

  • Kde získam informácie o rozvoze môjho tovaru?

    Ak ste si vybrali dovoz kuriérskou službou, tak tú vám dovezie náš partner DPD Hungária Kft. (www.dpd.com/hu) . Objednané diely vám doručíme nasledujúci pracovný deň. O presnej dodacej dobe vás budeme informovať SMS-kou, alebo zaslaním e-mail-u na vami zadanú adresu. V oznámení sa nachádza aj informácia, ako sa dá meniť čas dodania ak vám to nebude vyhovovať.

  • Čo robiť ak súčiastka nesedí alebo ste objednali viac kusov ako bolo treba?

    Ak z nejakého dôvodu danú súčiastku nepoužijete, môžete ju do 8 dní vrátiť a my vám vrátime plnú cenu dielu. Podrobnosti nájdete v obchodných podmienkach. Vrátenie tovaru je možné tak ako sme vám ho doručili. Ak bol doručený kuriérom, tak kuriérom ho musíte zaslať späť na nasledujúcu adresu:

    Bárdi Autó Zrt. Webáruház
    1089 Budapest, Orczy út 44-46.

    Ak ste nakupovali na pobočke, tak tovar je možné vrátiť len na tej pobočke kde bol zakúpený diel.

  • Ako platiť za objednané súčiastky?

    Pri objednávke tovaru si môžete vybrať z dvoch druhov platenia tovaru, v závislosti na spôsobe dodania, ktorý určíte. Ak tovar doručíme  našim rozvozom, môžete si vybrať hotovostnú  platbu, alebo cez banku online kartou .

    Ak si tovar preberiete osobne, tak vo webshope si môžete vybrať hotovostnú platbu, alebo na každej pobočke je platobný terminál, takže na pobočke si môžete vyžiadať platbu kartou .

    Ak ste náš partner a máte u nás zmluvu na odber na faktúru, tak vám môže byť vystavená bezhotovostná faktúra.

  • Ako poslať späť objednaný tovar?

    Tovar objednaný cez internet je možné vrátiť do siedmich pracovných dní od dátumu nákupu. V tomto prípade Vám zašleme peniaze späť do 30 dní od vrátenia tovaru. Prípadné náklady spojené s vrátením tovaru nesie zákazník.

    Bárdi Auto berie späť tovar len v pôvodnom, nepoškodenom obale, len v tomto prípade bude vrátená celá kúpna cena tovaru. Poškodený tovar, alebo tovar bez obalu sa nemôže predávať ako nový, takže takýto tovar neberieme späť.

    Vrátenie peňazí sa uskutočňuje výhradne osobne alebo bankovým prevodom. Predajca je oprávnený žiadať náhradu škody za nesprávne používanie tovaru. ( poškodenie nesprávnym použitím ).

    O vrátení alebo výmene tovaru sa dočítate v obchodných podmienkach .

    Ak vraciate tovar, tak vyplňte presne formulár na vrátenie tovaru a zašlite ho spolu s tovarom k nám. Ak máte záručnú požiadavku, vyplňte  reklamačný list a zašlite ho spolu s tovarom!

  • Aká je záruka na tovar cez webshop?

    Zaručné podmienky platia aj pre tovar zakúpený osobne aj rozvozom. O záručných podmienkach sa dozviete v našej informačnej brožúre.

  • História objednávok

    Históriu objednávok je možné si pozrieť v menu objednávky . V poznámke na objednávke sú odkazy ktoré ste tam zapísali na osobné použitie, druh prevzatie tovaru, platobné podmienky a rôzne iné informácie o objednávke. Ak ste náš partner, tak vám budú zobrazené aj veľkoobchodné ceny tovaru.

    • Hľadanie v objednávkach

      Môžete hľadať aj podľa času zmeny objednávky, alebo časťou slova,  značky, názvu, poprípade kódom tovaru. Údaje o aute, alebo meno zákazníka vám pomôže pri hľadaní v objednávkach.

  • Stiahnutie faktúr a dodacích listov

    Informácie o faktúrach a dodacích listoch si pozriete v menu objednávky, a v podmenu stiahnutie faktúr.

    • Exportovanie faktúr a dodacích listov

      Po výbere obdobia a kliknutí na stiahnutie Faktúr alebo dodacích listov, a kliknutím na položky, získate podrobné informácie, alebo si vyberiete ktoré chcete exportovať. Je možné exportovať len hlavičku alebo položky.

  • Dokumenty na stiahnutie

    O používaní webshopu, objednávaní, záručných podmienkach, dodacích možnostiach, platobných podmienkach, o podmienkach vrátenia tovaru sa dozviete vo Všeobecných zmluvných podmienkach.

    Pri vrátení tovaru presne vyplňte formulár na vrátenie tovaru a spolu s tovarom ho zašlite k nám.

    Ak máte záručný tovar vyplňte záručný formulár a zašlite ho aj s tovarom na našu adresu! O záručných podmienkach sa dozviete v našom informačnom zošite.

  • Cena brzdových segmentov a brzdových kotúčov sa vzťahuje na koľko kusov?

    Cena brzdového kotúča je za jeden kus. Vo väčšine prípadov sa menia dva kusy (predné dva kusy a/alebo zadné dva kusy) preto 2 kusy treba objednávať.

    Segmenty a  brzdové čeľuste sú v sadách, takže na nápravu 1 kus je potrebné objednať.

    Napr. pri oprave predných bŕzd sú potrebné 2ks kotúčov a 1ks segmentov.

  • Cena tlmiča pérovania je za koľko kusov? Koľko ich treba objednať ?

    Cena tlmičov pérovania je za 1 kus. Typycké je keď sa menia oba tlmiče (predné 2ks a/alebo zadné 2ks) preto je potrebné objednať 2ks.