Často kladené otázky

    Odpovede !

  • Ako hľadať vo webshope?

    Súčiastky:

    Ak hľadáte súčiastku na dané auto (napr. brzdové segmenty, olejový filter alebo tesnenie), potom vyberte menu na autosúčiastky na spustenie hľadania. Aj súčiastky na motorky a nákladné autá nájdete na tomto mieste.

    Doplnky:

    Ak hľadáte príslušenstvo nie na daný typ auta ale napr. osviežovač vzduchu, vosk, alebo iné príslušenstvo, potom kliknite na ikonu Príslušenstvo!

    Oleje / Kvapaliny:

    Rôzne oleje, mazivá, vazelíny, prísady do oleja a paliva v skupine zoradené podľa typu, viskozity, výrobcu, balenia a iných kritérií ich môžte filtrovať v menu Oleje / Prísady.

    Podľa rozmeru:

    Sú také položky ako napr.snehové reťaze, puklice, svorky, ktoré sa dajú podľa rozmeru rýchlo vyhľadať. Tieto náhradné diely je možné nájť v menu Podľa rozmeru.

    Políčko hľadania:

    Ak sa neviete rozhodnúť s ktorého menu by ste mali začať, použite na pravom kraji Políčko hľadania! Ak už viete číslo súčiastky, výrobné číslo, alebo hľadáte určitý diel súčiastky, napr. diel štartéra, takisto vám pomôže toto políčko na hľadanie.

  • Ako hľadať súčiastky na osobné, nákladné autá a motorky ?

    V tomto menu nájdete súčiastky, na jednoznačné nájdenie ktorých potrebujete zadať konkrétny typ vozidla. Preto treba najprv zadať na aké vozidlo ich hľadáte. Ak chcete súčiastky na nákladné autá alebo motorky, kliknite na príslušnú ikonu!

    • Výber auta

      Značku auta, typ, rok výroby, objem motora, a druh paliva si môžte vybrať zo zoznamov na ľavej strane, alebo kliknutím na možnosti v strede obrazovky. Pre rýchle hľadanie zadajte ručne typ vozidla, tým sa zúžia možnosti výberu.

    • Výber tovarovej skupiny

      Ak ste si vybrali vozidlo, tak kategóriu si vyberietie troma spôsobmi:

      1. Alebo kliknutím pod zoznamom zobrazené tlačidlo Kategória môžete surfovať v zobrazenom zozname,
      2. alebo v strede zobrazených tovarových skupín,  kde si vyberietie podobne ako pri výbere vozidla,
      3. alebo, ak neviete presne, do ktorej tovarovej skupiny patrí hľadaná súčiastka, zadajte do hľadania názov položky, a zo zoznamu si vyberte správnu položku!

    • Upresnenie vybranej položky

      Po výbere kategórie sa môže stať, že bude treba odpovedať na nejaké otázky, ktoré sú potrebné na presný výber súčiastky. Odpovede na niektoré otázky - napr. Kód motora, Výkon, Typ pohonu, Typ karosérie - si program zapamätá dovtedy, kým si nevyberietie iný typ vozidla, aby ste nemuseli pri každej položke toto zadávať.

      1. Po zodpovedaní otázok, ak je jasné o akú súčiastku, sa jedná, hneď sa vám zobrazí tabuľka s výrobcami, cenou a  informáciou o skladových zásobách.
      2. V inom prípade, ak ste odpovedali na všetky otázky stále nie je jasné či hľadaná položka je tá pravá, vám ukážeme jednu skupinu v zozname. V ňom môžete položky porovnať. Tu je možné niektoré skupiny vymazať stlačením tlačidla X, aby bolo jednoduchšie porovnávanie, a potom po výbere správnej skupiny kliknite na riadok a potom sa zobrazia správne položky.

    • Zoznam výrobcov, kontrola výberu

      Zo zoznamu položiek vyberte výrobcu, alebo stĺpec, v prípade potreby skontrolujte k danej položke Rozmery, alebo Vhodné na? ikonou údaje, aby ste sa presvedčil či na správne auto ste objednal danú súčiastku! Odvetvie náhradných dielov má širokú paletu autodielov na rôzne typy áut. Preto sa môže stať, že niektoré typy automobilov rovnakého typu môžu mať iný diel do nejakého mesiaca výroby a iný od daného mesiaca výroby. Práve preto je dôležitá ikona Vhodné na? aby ste vzali na vedomie tieto údaje, ktoré sú dôležité pri objednávaní dielov (napr. výrobné číslo automobilu).

    • Dať do košíka

      Položku dáte do košíka kliknutím na danú položku. Týmto ešte nie je nákup ukončený, môžete ho kedykoľvek vymazať.

    • Uložiť do garáže

      Ak budete chcieť objednávať súčiastky na toto auto neskôr uložte jeho údaje do garáže!

  • Načo je garáž?

    Ak ste si už vybrali typ auta v zozname a v budúcnosti budete chcieť hľadať naňho súčiastky, kliknite na Uložiť do garáže ikonu a vyplňte údaje o vozidle. Niektoré z týchto údajov nájdete v TP. Údaje nie sú povinné, len uľahčujú hľadanie súčiastok v budúcnosti.
    Predajcovia si v tomto menu môžu uložiť aj majiteľa daného vozidla. Po zadaní údajov ich treba uložiť kliknutím na uložiť ikonu!

    Uložené údaje si viete načítať kliknutím na Garáž. Potom si ich vyberiete v rýchlom hľadaní to auto na ktoré chcete hľadať súčiastky. Údaje o vozidle si môžete pozrieť aj počas hľadania súčiastky potiahnutím myši nad informačnú ikonu.

    • Kde zistím kód motora?

      Kód motora je väčšinou súčasťou vin čísla vozidla.

    • Informovanie o neplatnosti STK

      Ak zapíšete do údajov o aute aj dátum platnosti STK a počet dní pred skončením platnosti, systém Vám zašle e-mail informujúci o skončení platnosti STK.

    • Editovanie údajov vozidla

      Údaje o vozidle môžete editovať v menu Garáž, alebo ich vymazať, doplniť alebo celkom vymazať vozidlo s ikonou. Ak zadáte nejaké nové údaje o vozidle, ktoré neboli zadané do Garáže, tak kliknutím na ikonu  Uložiť nové údaje ich uložíte do Garáže.

  • Ako hľadať príslušenstvo?

    V menu príslušenstvo sa nachádzajú všetky také súčiastky, ktoré nie sú viazané na žiadny typ vozidla. Tieto súčiastky sme zoradili do tovarových skupín a k jednotlivým tovarovím skupinám sme priradili obrázky symbolizujúce diely z tejto tovarovej skupiny.

    • Výber tovarových skupín

      1. Buď si vyberiete zo zvyslého zoznamu na ľavej strane,
      2. alebo z obrázkov kategórií, v strede obrazovky ,
      3. alebo zadať názov alebo časť názvu do políčka hľadania a zo zoznamu vyberte hľadanú vec!

    • Filtrovanie položiek

      Po výbere kategórie na pravej strane na základe vlastností môžete zúžiť zoznam Kliknutím na ikonu Filter. Je možné, že dôjde k takému filtrovaniu, kedy niektoré nastavenie bude červené. To znamená, že z dôvodu iných kritérií filtra tejto vlastnosti nezodpovedá žiaden produkt zo zoznamu  výsledkov.Nastavenie filtra môžete kedykoľvek zmeniť alebo vymazať kliknutím.

    • Informácie o produkte

      Obrázok položky sa dá zväčšiť, alebo podrobné informácie získať na info stránke produktu.

    • Produkt do košíka

      Keď to bude potrebné, môžete zmeniť počet kusov, potom kliknite na Produkt do košíka.

  • Ako hľadať oleje a prísady?

    V menu Oleje/Prísady nájdete rôzne druhy olejov, mazív, vazelín a palivových aditív kategorizované podľa typu. Výber skupín je možný troma spôsobmi.

    • Výber kategórie

      1. Buď na ľavej strane zo zvislého zoznamu,
      2. alebo z obrázkov kategórií, v strede obrazovky,
      3. alebo napíšte názov produktu do hľadacieho poľa, a zoznamu vyberte zodpovedajúci výber!

    • Zúženie produktov

      Po výbere kategórie na pravej strane je možné zúžiť zoznam pomocou vlastností kliknutím na ikonu Filter. Je možné že pri dôjde k takému filtrovaniu, kedy niektoré nastavenie bude červené. To znamená, že z dôvodu iných kritérií filtra tejto vlastnosti nezodpovedá žiaden produkt zo zoznamu výsledkov. Nastavenie filtra môžete kedykoľvek zmeniť alebo vymazať kliknutím.

    • Informácie o produkte

      Obrázok položky sa dá zväčšiť, alebo podrobné informácie získať na info stránke produktu.

    • Produkt do košíka

      Keď to bude potrebné, môžete zmeniť počet kusov, potom kliknite na Produkt do košíka.

  • Ako a čo hľadať v podľa rozmeru?

    V menu Podľa rozmeru nájdete také produkty, ktoré sa dajú zadefinovať pomocou rozmeru, napr. snehové reťaze, puklice, svorky, palivové a vzduchové hadice. Výber skupín je možný troma spôsobmi.

    • Výber kategórie

      1. Buď na ľavej strane zo zvislého zoznamu,
      2. alebo v strede zobrazenom obrázku ,
      3. alebo napíšte názov produktu do hľadacieho poľa, a zo zoznamu vyberte správny výber!

    • Zúženie produktov

      Po výbere kategórie na pravej strane je možné zúžiť zoznam pomocou vlastností kliknutím na ikonu Filter. Je možné, že pri dôjde k takému filtrovaniu, kedy niektoré nastavenie bude červené. To znamená, že z dôvodu iných kritérií filtra tejto vlastnosti nezodpovedá žiaden produkt zo zoznamu výsledkov. Nastavenie filtra môžete kedykoľvek zmeniť alebo vymazať kliknutím.

    • Informácie o produkte

      Obrázok položky sa dá zväčšiť, alebo podrobné informácie získať na info stránke produktu.

    • Produkt do košíka

      Keď to bude potrebné, môžete zmeniť počet kusov, potom kliknite na Produkt do košíka.

  • Ako funguje pole na hľadanie?

    Keď zadáte do hľadacieho poľa časť názvu produktu, najprv hľadajte v číslach položiek, potom v danom menu názvu kategórie, v ktorej sa nachádzate. Potom, ak je hľadanie úspešné aj inej kategórii, aj tie sa zobrazia.

    Ak sa produkt nachádza v inom menu, automaticky sa prepnete do toho menu a môžte pokračovať vo vyhľadávaní.

  • Ako môžete získať pomoc, ak máte otázky?

    Snažime sa o to aby bol náš webshop čo najlahšie ovládatelný a údaje o produkte čo najpresnejšie.Ale môže sa stáť že budete potrebovať pomoc počas vyhľadávania.Preto sme pripravili vieo prezentáciu na uľahčenie práce s webshopom.Tieto videa sú stále na lavej strane obrázky Ked na to kliknete tak vam illustrujeme ako sa pouziva Menu.

     Ak ani tam ste nenašli odpoved na vaš problém pri hladaní súčiastok kde sme Vam pozbierali najcastejsie polozene otazky 

    Ak ani tam ste nenašli odpoved na vaš problém pri hladaní súčiastokvolajte info linku1415 telefonnom čísle, ohladom objednávok hladajte nás zakaznikcky servis +36 1 555-0050na telefonnom čisle alebo vevoszolgalat@bardiauto.hu mailovu adresu!

  • Aký prehliadač používať?

    V dnešnej dobesa pripajana siet velké množstvo počítačov.Použivaju rôzne operačné systemi a v nich rôzne webové prehliadavače.Svet internetu sa vyvýja velmi rýchko a aj webové prehliadavače.Preto aj my sa snažíme využit vštky možnosti prehliadavačov,aby sme Vám poskytli najnovšie technológie v našom webshope. 

    Preferujeme Firefox, Chrome, Safari a Opera webové prehliadače,ale nie je vylúčené,že webshop bude plne fungovat aj na inom prehliadavači.Je dôležité,aby ste mali najnovšiu verziu prehlidavača,aby sa dala využit najnovšia technologia na vašej obrazovke,aki si to vývojári predstavujú.  

    Naša stánka je stavaná tak,aby vyhovovala aj na prácu so smartfónmi a tabletmi!

  • Kde sa dajú nájsť a meniť osobné údaje a heslo?

    Údaje ktoré ste zadali pri registrácii,e-mailovu adresu ,telefonne číslo,heslo,ľľpobočku,alebo kód zákazníka nájdete v nastavenie osobných udajov a môžete menit podla potreby,ked kliknete na ikonu ceruzky.Ak chcete menit osobné udaje je potrebne zadat heslo,aby nedošlo k zneužitiu. 

    V menu Adresy editovat môžete zadat fakturačnú a dodaciu adresu.Pri objednávaní si potom vyberiete jednu z adries.Vedla adresy je možné zdat poznámku ktorá sa nám zobrazí v systéme.

    Ak ste náč obchodný partner a chcete si zmenit fakturacnu alebo dodaciu adresu,volajte pobočku Bárdi Auto.ktorá Vám dodáva tovar!

    Na zmenu hesla kliknite na menu zmena Hesla , potom zadajte staré heslo a nové heslo dva krát!Ak zadáte trikrát správne,potom sa už budete prihlasovat len novým heslom.

  • Čo robiť, ak som zabudol heslo ?

    Ak ste zabudli prihlasovacie heslo, kliknite v prihlasovacom okne na Zabudol som heslo, potom zadajte email-ovú adresu a číslice ktoré sú na obrazovke, potom kliknite na Poslať e-mail ! Zašleme vám e-mail. Otvorte e-mail a kliknite na odkaz, ktorý sme vám zaslali a zadajte nové heslo. Po správnom zadaní nového hesla sa budete prihlasovať už len novým heslom do webshopu.

  • Upravovať zamestnancov

    Ako predajca máte možnosť, aby Vaši zamestnanci mali možnosť sa prihlásiť vlastným heslom do webshopu, tak aby sa dalo zistiť kto a kedy objednal súčiastky. Môžete zadať aké právomoci môže mať zamestnanec vo webshope.
    • Nový zamestnanec

      Login zamestnanca nastavíte v osobných údajoch zamestnanca ktoré vytvoríte kliknutím na Nový zamestnanec .

    • Údaje zamestnanca

      Každý zamestnanec musí mať prihlasovacie meno a celé meno a heslo. K zamestnancovi si môžete objednať aké bude mať právomoci, ktoré sa dajú v budúcnosti meniť.

    • Ako vstúpy zamestnanec do webshopu?

      Zamestnanec tak vstúpy do webshopu, že do e-mail-ovej adresy zadáte prihlasovacie meno/email adresa údaje. Napríklad ak máte adresu email@názov.sk a zamestnanec je Peter tak zadá Peter/email@názov.sk a týmto sa prihlasuje do webshopu a  s vlastným heslom.

    • Údaje zamestnanca upraviť, zmazať

      Zamestnanec si môže meniť heslo v osobných údajoch , ale nemôže pýtať nové heslo cez zabudol som heslo. Zo zadaným e-mail-om sa prihlásite a  môžete meniť heslo zamestnanca, upravovať údaje alebo mazať zamestnanca.

  • Upravovať zákazníkov

    Vo webshope si môžete uložiť aj údaje o svojich odberateľoch.
    • Nový odberateľ

      Údaje o odberateľoch zadáte v menu Odberatelia . V menu Nový odberateľ zadáte nové údaje (meno, email adresu a telefón) a kliknutím na uloženie ich uložíte.

    • Hľadať odberateľa

      Zoznam odberateľov je možné v menu odberatelia, zúžiť napísaním mena odberateľa do hľadacieho poľa a potom stačením Enter alebo kliknutím na hľadanie.

    • Údaje odberateľa

      Údaje odberateľa je možné meniť kliknutím na ikonu ceruzka alebo na kôš vymazať odberateľa zo zoznamu. Ak sú uložené autá odberateľa v garáži, kliknutím na ikonu auto si ich zobrazíte.

    • Priradenie auta k odberateľovi

      Ak ste uložili údaje odberateľa v garáži na stránke auta v poli majiteľa si vyberiete auto.

  • Kde sú veľkoobchodné ceny?

    Ak ste náš partner a chcete vidieť veľkoobchodné ceny, kliknite na% ikonu a zobrazia sa vám vaše nákupné ceny a akú zľavu máte. Ak znova kliknete na % ikonu, zľava sa nebude zobrazovať. Táto možnosť je aj menu Nákupný košík. Základné nastavanie je také, že sa ukazujú maloobchodné ceny s DPH (aj pri hľadaní aj v košíku).

  • Ako sa registrovať vo webshope?

    Prečo je otrebné sa registrovat?Niektoré funkcie webshopu - napr. na garázobjednávanie alebo velkoobchodné ceny,uprava zákázníkovupravovat práva zamenstnancom - sa dá len vtedyak ste registrovný a ste prihlásený do webshopu,len tak Vás vieme identifikovat že ste vy.  

    Ak ešte nie sete registrovaný.kliknite na menu Registrácia, potom zadajte e-mailovu adresu,telefonne číslo a minimálne štvormiestné heslo, s ktorým sa budete prihlasovat (heslo môže obsahovat číslice aj písmená v lubovolnom poradí). 

    V menu Máte Bárdi Auto zákaznicky kód? je potrebné odpovedat na otázky a podla toho zadávat údaje.

    Ak máte Bárdi Auto zákaznické číslo,vyberte si pobočku zo zoznamu, v ktorej si budete chciet vyzdvihnut objednné diely!Dozviete sa aj informácie o skladových zásobách daných dielov v priebehu hladania.

    Ak máte zákaznícké číslo,muíte zadat číslo zákazníka a 10 mieste heslo,ktoré ste od nás dostali s Bárdi DVD programom.Toto heslo sa nahádza aj na faktúre o zakúpení licencie na DVD program.Naších partnerov s už nebudeme pýtat na pobočku,pretože už sú registrovný a majú určenú pobočkuv ktorej nakupujú. 

    Po odsúhasení zmluvných podmienok napíšte číslice ktoré vidite na obrazovke ( bez medzery),potom na Registrácia ikonu!

  • Ako objednať položky?

    Ak ste už vybrali tovar na objednanie kliknite na ikonu v pravo hore Košík!

    Ešte pred ukončením objednávky viete menit počty kusov alebo celkom vymazat položky kliknutím na  kôš ikonu.

    Sú niektoré položky ktoré sa nedajú doručit kuriérom ale môžete si ich prevziat osobne.(horlavé latky,chemikálie,objrmovo velké alebo velmi tažké diely).Tieto položky sú označené preškrtnutým nákladným autom.Ak chcete objednat takéto položky,označte v Dovoz a platobné podmienkykliknutím sem osobný odber túto možnost.V prípade že si želáte doručit tskýto tovar kuriéromtreba počítat s väčšími - nákladmi na prepravu.Aktualné podmienky prepravy tovaru a platby sú v zozname nad informačnou ikonou.Naši partneri dostávajú tovar podla dohody na tej pobočke na ktorej sa dohodli.

    Ak nie ste náš obchodný partner,musíte zadat druh platby ( a adresu kam tovar doručit).Ak ste náš obchodný partner tieto údaje už mame v systeme. 

    Po zadaní platby a druhu doručeniakliknete na ikonu Pokladna ! Tu je možné si skontrolovat celu objednávku , druh platby a dopravy,dodaciu a fakturačnú adresu a celkovú sumu na zaplatenie.  

    Ak nám chcete zaslat odkaz,môžete tak urobit v pravom dolnom rohu v tabulke poznámka. lavom rohu di môožete zapíst nejakú poznámku,ktorá je určená len Vám,nedostane sa k nem spolu s objednávkou! 

    Ak ste si prekontrolovli celú objednavku kliknete na ikonu Ukončenie nákupu

    O zaevidovní objednáky yVám zašleme spätný e-mail.

  • Platobné a dodacie podmienky

    Az árut személyes átvétellel, illetve kiszállítással rendelheti meg.

    Személyes átvétel választása esetén a regisztráció során Ön által kiválasztott kirendeltségünkön veheti át a megrendelt árut, a rendelés leadásakor visszaigazolt időponttól számított egy héten belül. Ha a megrendelést követő egy héten belül nem veszi át a megrendelt árut, rendelését automatikusan törli rendszerünk.

    Kiszállítással történő megrendelés esetén viszonteladóink a kirendeltséggel történő megállapodás szerinti napon és időben kapják az árut.

  • Čo znamená osobné prevzatie tovaru a prečo je lepšie?

    Ak ste zadali osobný odber na pobočke obslúži vás vysoko kvalifikovaný personál,takže môžete si byt istý,že dostnete to,čo potrebujete.Bez dalších nákladov,chybných objednávok  bez znervozňovania.Väčšina naších kolegov sú automechanici,ktorý majú v odbore prax,takže vám budú vediet odpovedat na vaše odborné otázky a poradit vám pri vhonom a cenovo najdostupnejšom výbere dielov.

  • Kde získam informácie o rozvoze môjho tovaru?

    Ak ste vybrali dovoz kuriérskou službou,tak t=u vám dovezie náš partner DPD (www.dpd.com/sk)  . Objednané diely vám doručíme nasledujúci pracovný den.O presnej dodacej dobe vás budeme informovt SMS-kou,alebo zaslaním e-mailu  n vami zadanú adresu.V oznámení sa nachádza aj inforácia,ako sa dá manit čas dodania ak Vám to nebude vyhovovat.

  • Čo robiť ak súčiastka nesedí alebo ste objednali viac kusov ako bolo treba?

    Ak z nejakého dôvodu danú súčiastku nepoužijete,môžete ju do 8 dní vrátát a my Vám vrátime plnú cenu dielu.Podrobnosti nájdete v obchodných podmienkach.Vrátenie tovaru je možné tak ako sme Vám ho diručili.Ak bol doručený kurierom,tak kuriérom ho musíte zaslat spät na nasledujucu adresu:

    Bárdi Auto s.r.o.Webshop
    831 04,Pri starom mýte 2 Bratilsava

    Ak ste nakupovali na pobocke,tak tovar je možne.

  • Ako platiť za objednané súčiastky?

    Pri objednávke tovarusi môžete vybrat z dvoch druhov platenia tovaru, v závisloti na spôsobe dodania,ktorý určíte.Ak tovar doručíme naším rozvozommôžete si vybrat hotovostnú platbu,alebo cez banku online kartou

    Ak si tovar preberiete osobne, tak vo webshope so môžete vybrat hotovostnú platbu ,alebo na každej pobočke je platobný terminál,takže na pobočke si môžete vyžiadat platbu kartou .  

    Ak ste náš partner a máte u nas zmluvu n odber na faktúru,tk vám môže byt vystavená bezhotovostná faktúra.

  • Ako poslať späť objednaný tovar?

    Tovar objednaný cez internet je možné vrátit siedmich pracovných dní od dátumu nákupu.V tomot prípade Vám zašleme peniaze spät do 30dni od vrátenia tovaru.Prípadné náklady spojené s vrátením tovaru nesie zákazník. 

    Bárdi Auto berie spät tovar len v pôvodnom,nepoškodenom obale,len v tomto prípade bude vrátená celá kúpná cena tovaru.Poškodený tovar,alebo tovar bez obalu sa nemôže predávát ako nový,takže takýto tovar neberieme spät. 

    Vrátenie penazí sa uskutočnuje výhradne osobne alebo bankovým prevodom.Predajca je opravnený žiadat náhradu škody za nesprávne použivnie tovaru.) poškodenie nesprávnym použitím). 

     O vrátení alebo výmene tovaru sa dočítate v obchodných podmienkach

     Ak vraciate tovar,tak vyplnte presne  formulár na vrátenie tovaru a zaslite ho spolu s tovarom k nám.Ak máte záručnú požiadavku,vyplnte reklamačný list a zašlite ho spolu s tovarom!

  • Aká je záruka na tovar cez webshop?

    Záručné podmienky platia aj pre tovar zakúpený osobne aj rozvozom. O záručných podmienkach sa dozviete v našej informačnej brožúrke.

  • Odoslané objednávky

    Históriu objednávok je možné si pozrieť v menu objednávky . V poznámke na objednávke sú odkazy ktoré ste tam zapísali na osobné použitie, druh prevzatie tovaru, platobné podmienky a rôzne iné informácie o objednávke. Ak ste náš partner, tak vám budú zobrazené aj veľkoobchodné ceny tovaru.

    • Hľadanie v objednávkach

      Môžete hľadať aj podľa času zmeny objednávky, alebo časťou slova,  značky, názvu, poprípade kódom tovaru. Údaje o aute, alebo meno zákazníka vám pomôže pri hľadaní v objednávkach.

  • Stiahnutie faktúr a dodacích listov

    Informácie o faktúrach a dodacích listoch si pozriete v menu objednávky, a v podmenu stiahnutie faktúr.

    • Export faktúr a dodacích listov

      Po výbere obdobia a kliknutí na stiahnutie Faktúr alebo dodacích listov, a kliknutím na položky, získate podrobné informácie, alebo si vyberiete ktoré chcete exportovať. Je možné exportovať len hlavičku alebo položky.

  • Dokumenty na stiahnutie

    O používaní,objednaní,záručných podmienkach,dodacích možnostiach,platobných podmienkach.o podmienkach vrátenia tovaru sa dozviete vo Všeobecných zmluvných podmienkach .

    Pri vrátení tovsru presne vyplnťe formulár na vrátenie tovaru s polu s tovarom ho zašlite k nám. 

    Ak máte záručný tovar vyplnte záručný formulár a spolu s tovarom ho zašlite j nám!O záručných podmienkach sa dozviete v našom informačnom zošite.

  • Cena brzdových segmentov a brzdových kotúčov sa vzťahuje na koľko kusov?

    Cena brzdového kotúča je za jeden kus.Voačšine prípadov sa menia dva kusy (predné dva kusy a/alebo zadné dva kusy)preto 2kusy treba objednávať

    Segmentybrzdové čeľuste sú v sadách, takže n nápravu 1kus je potrebné objednat. 

    Napr. pri oprave predných bŕzd sú potrebné 2ks kotúčov a 1ks segmentov.

  • Cena tlmiča pérovania je za koľko kusov? Koľko ich treba objednať ?

    Cena tlmičov pérovania je za 1 kus. Typycké je keď sa menia oba tlmiče (predné 2ks a/alebo zadné 2ks) preto je potrebné objednať 2ks.